1) Do zadań przypisanych stanowisku należy między innymi:a) organizacja i sprzedaż spektakli w teatrze
b) organizacja i sprzedaż innych form działalności w teatrze, w tym edukacji teatralnej
c) organizacja widowni w zakresie prawidłowej obsługi przedstawień, wydarzeń oraz innych imprez i działań
d) działania na rzecz pozyskiwania widzów i zwiększania frekwencji
e) nadzór nad realizacją zadań związanych ze sprzedażą biletów
f) sporządzanie miesięcznych planów repertuarowych
g) organizowanie i prowadzenie działalności reklamowej i popularyzatorskiej (m.in. dystrybucja materiałów reklamowych)
h) przygotowywanie umów, sprawozdań, analiz dot. spektakli
i) sporządzanie planów i wykazów wpływów i frekwencji
j) tworzenie bazy klientów instytucjonalnych i indywidualnych
k) pomoc w kreowaniu i pozyskiwaniu nowych kanałów sprzedaży
l) prowadzenie działalności promocyjnej
ł) wynajem sal widowiskowych, współorganizacja i organizacja imprez obcych, rozliczanie imprez obcych
m) archiwizacja wytworzonej dokumentacji i przekazywanie jej do archiwum
2) Wymagania:a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
b) doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym
c) wykształcenie min. średnie
d) znajomość obsługi komputera i obsługi programów WORD, EXCELL
e) dyspozycyjność pracy w weekendy i w godzinach popołudniowych
f) umiejętność pracy pod presją czasu
g) komunikatywność
h) wysoka kultura osobista
i) kreatywność
j) systematyczność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań
k) umiejętność pracy zarówno w zespole jak i samodzielnie
3) Dodatkowym atutem będzie:znajomość obsługi programu kasowego IKSORIS
Zatrudnienie: umowa o pracę na ¾ etatu
Rozpoczęcie pracy: 16 sierpnia 2023
Wynagrodzenie: płaca zasadnicza + premia regulaminowa + dodatek stażowy + prowizja ze sprzedaży biletów
Profity: praca w zgranym zespole, w szanowanej instytucji kultury (jeden z najstarszych teatrów lalkowych w Polsce), praca w twórczym i kreatywnym środowisku, możliwość ubezpieczenia grupowego, prawo do korzystania z funduszu socjalnego, możliwość długoterminowych urlopów w okresie wakacyjnym
4. Wymagane dokumenty:a) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją,
b) Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”
c) Kserokopia dyplomu poświadczającego wykształcenie,
d) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – oświadczenie kandydata o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
e) Kserokopie dokumentów (ukończone kursy, szkolenia, warsztaty i inne) potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:a) w siedzibie Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki, ul. Augustyna Kośnego 2a, 45-056 Opole.
b) pocztą na adres: Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki, ul. Augustyna Kośnego 2a, 45-056 Opole.
c) mailowo na adres:
kadry@teatrlalki.opole.pld) Teatr zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji. Kandydaci, których aplikacje przejdą pozytywną weryfikację formalną, zostaną powiadomieni (telefonicznie/mailowo) o dalszych etapach procesu rekrutacyjnego.
Informacji w zakresie pracy na stanowisku udziela:Biuro Organizacji Widowni pod nr tel. 77 454 37 96
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy:1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki, ul. Augustyna Kośnego 2a, 45-056 Opole.
2. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy.
3. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
4. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne.
5. Dane są przechowywane przez okres 1 roku.
6. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania, sprostowania, usuwania – w określonych sytuacjach.
7. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych. Dane kontaktowe IOD:
iod@teatrlalki.opole.pl