Kontakt

Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki

ul. Augustyna Kośnego 2a 45-056 Opole
Sprawdź jak się dostać

tel. centrala

+48 77/ 454 23 36
+48 77/ 407 90 50

tel.

+48 77/ 407 90 40

email

sekretariat@teatrlalki.opole.pl

FAX

+48 77/ 407 90 59

NIP

754-034-03-41

REGON

530615576

Kontakt

Kasa biletowa

  • Maria Domagalska
  • Halina Puczyńska
tel.
77 454 23 36 wew. 67
Godziny otwarcia kasy biletowej:

poniedziałek 8:30-18:00
wtorek 8:30-14:30
środa 8:30-14:30
czwartek 8:30 -11:30 oraz 15:00-18:00
piątek 8:30-18:00

W weekendy na jedną godzinę przed rozpoczęciem spektaklu.

Biuro Obsługi Widzów

  • Urszula Wyczechowska-Kubiak
  • Sandra Waluś
tel.
77 454 37 96; 77 407 90 56
Godziny przyjmowania rezerwacji biletów

od poniedziałku do piątku: 8.00 – 15.00

Pracownicy

  • Dyrektor Naczelny i Artystyczny

    Krystian Kobyłka

    tel.
    +48 77/ 453 73 06; +48 77/ 407 90 40 (sekretariat)
  • Specjalistka ds. Pracy Artystycznej i Administracyjnej

    Karolina Bujak-Dybel

    tel.
    +48 77/ 453 73 06, 77/ 407 90 40
  • Specjalistka ds. Marketingu i Kreowania Wizerunku

    Magdalena Starczewska

    tel.
    +48 77/ 454 23 36 wew. 72
  • Główna Specjalistka ds. Biura Obsługi Widzów

    Urszula Wyczechowska-Kubiak

    tel.
    +48 77/ 454 37 96; +48 77/ 407 90 56
  • Specjalistka ds. Biura Obsługi Widzów

    Sandra Waluś

    tel.
    +48 77/ 454 37 96; +48 77/ 407 90 56
  • Kierownik Techniczny

    Aleksander Anczurowski

    tel.
    +48 77/ 407 90 46
  • Kierownik Pracowni

    Andrzej Czyczyło

    tel.
    +48 77/ 407 90 46

Pierwszy raz w teatrze?

  • Rezerwacji można dokonać mailowo lub telefonicznie w Biurze Obsługi Widzów. Telefonicznie pod nr 774543796 lub 774079056. Mailowo na adres bow@teatrlalki.opole.pl. Rezerwacje dokonywane drogą mailową, ważne są dopiero po otrzymaniu maila z potwierdzeniem. Zarezerwowane bilety należy wykupić w kasie biletowej, najpóźniej w dniu spektaklu na 45 min przed jego rozpoczęciem.

  • Budynek Teatru mieści się przy ulicy Kośnego 2a, nieopodal Galerii Handlowej Solaris, przy której znajdują się przystanki autobusowe: nr 290 Plac Kopernika – Uniwersytet oraz nr 287 Plac Kopernika – Sienkiewicza. W okolicy Teatru nie ma bezpłatnego parkingu. Najbliższe parkingi płatne znajdują się na ulicy Kośnego, Grunwaldzkiej i na Placu Teatralnym, a także w Galerii Handlowej Solaris.

  • Teatr posiada trzy sceny, na których odbywają się przedstawienia. Są to: Duża Scena, Mała Scena i Scena na Piętrze. Duża Scena i Scena na Piętrze znajdują się w budynku głównym Teatru. Wejście na Małą Scenę znajduje się w podwórku Teatru. Na każdym bilecie wstępu, przy tytule spektaklu znajduje się oznaczenie, na której scenie jest prezentowany spektakl. Zawsze też możesz zapytać o drogę w kasie Teatru ;)
  • Absolutnie nie. Używanie telefonu podczas spektaklu, przeszkadzałoby innym widzom i aktorom na scenie. Dlatego przed wejściem na widownię upewnij się, że dźwięk w telefonie jest wyłączony. W czasie spektaklu nie scrolluj ekranu, ani nie rób zdjęć – światło telefonu przeszkadza tak samo, jak rozmowa!
  • Bilet zakupiony stacjonarnie w kasie biletowej można zwrócić na podstawie paragonu najpóźniej na jeden dzień przed spektaklem. Bilety zakupione on-line nie podlegają zwrotowi. Jeżeli spektakl zostanie odwołany z winy Teatru (np. z powodu choroby aktora), każdemu widzowi przysługuje zwrot.

  • Bilet można kupić internetowo lub stacjonarnie. Zakup biletu on-line możliwy jest za pośrednictwem naszej strony sprzedażowej www.bilety.teatrlalki.opole.pl. Po dokonaniu transakcji, otrzymasz potwierdzenie na wskazany adres mailowy. Potwierdzenie nie jest biletem wstępu. Bilet otrzymasz w kasie biletowej, po który należy się zgłosić przed rozpoczęciem spektaklu. Przy odbiorze wystarczy podać nazwisko, na jakie została dokonana transakcja. Stacjonarnie, bilety można zakupić w kasie biletowej płacąc gotówką lub kartą płatniczą.
  • Niestety nie. Po rozpoczęciu przedstawienia nie ma możliwości wejścia na widownię. Widzowie spóźnieni nie zostaną wpuszczeni na widownię i nie przysługuje im zwrot za bilety.
  • W większości spektakli tak. Wówczas miejsca, które należy zająć, są wskazane na Twoim bilecie. Jeśli zaś na bilecie znajduje się dopisek „miejsca nienumerowane”, nasza bileterka wskaże miejsce, które należy zająć.
  • Nie. W trakcie spektaklu, takie zachowanie przeszkadzałoby widzom i aktorom. W Teatrze nie ma także żadnej kawiarni ani punktu gastronomicznego.
  • Tak. Budynek Teatru wyposażony jest w materiały pomocnicze takie jak: plany tyflograficzne, tabliczki dotykowe, dotykowo-dźwiękowe płytki podłogowe czy pętlę indukcyjno-stanowiskową zaistalowaną przy kasie biletowej. W obrębie scen i widowni nie istnieją bariery architektoniczne, które uniemożliwiały uczestnictwo w ofercie osobom z niepełnosprawnościami. Budynek wyposażony jest w windę. Widownia Dużej Sceny posiada miejsca przeznaczone dla wózków (specjalne „luki” w rzędach widowni). Widownia Małej Sceny posiada ruchowy rząd „0” umożliwiający wymianę fotela na wózek. Widownia Sceny na Piętrze ma formułę zmienną, która pozwala na dostosowanie jej każdorazowo do konkretnego wydarzenia. Na terenie Teatru nie istnieją przeszkody w infrastrukturze, w postaci np. krawężników czy stromych zjazdów/ podjazdów. Dodatkowo, Duża Scena posiada pętlę induktofoniczną. Osoby z niepełnosprawnościami mają możliwość uczestnictwa w ofercie z psem asystującym.